مجله اینترنتی آیتوک

مجله اینترنتی آیتوک

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

فرقی نمی کند که شما تازه در حال تاسیس یک کسب و کار هستید و یا از شروع فعالیت شما چند سالی می گذرد ، در هر حال یکی از اقدامات مهمی که باید انجام دهید طراحی سایت است . با سایت شما می توانید فروش خود را سیستماتیک و اتوماتیک کنید ، با سایت می توانید اطلاعات کامل محصولات و خدمات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید ، سایت شما شعبه همیشه فعال و همیشه باز کسب و کار شماست ، سایت شما می توند قابلیت های کلیدی و مد نظر شما را فراهم کند ، اگر شما پزشک هستید می توانید قابلیت نوبت دهی آنلاین را به سایت خود اضافه کنید تا مراجعه کنندگان بسته به روز و تاریخ دلخواه اقدام به اخذ نوبت کنند . به صورت کلی سایت برای هر کسب و کاری از نان شب مهم تر است . تا سال های آینده تمام کسب و کار ها مجبور هستند که کسب و کار خود را آنلاین کنند و چاره ای جز این کار وجود ندارد ! البته مزیت داشتن سایت به همین نکاتی که گفته شد ختم نمی شود و مهم ترین مزیت سایت همین تبلیغات است ، وقتی مراجعه کنندگان به اینترنت زیاد می شوند ، در نتیجه تبلیغات سایت نیز تاثیر گذار تر است و باعث می شود مخاطبین زیادی سایت شما را ببینند . در اولین قدم شما باید سایت داشته باشید ، بهترین جایی که می توانید از خدمات طراحی سایت در اصفهان و همچنین طراحی سایت در اردبیل استفاده کنید گروه تبلیغاتی آیتوک است .همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سایت تبلیغات کسب و کار می توانید به گروه تبلیغاتی آیتوک مراجعه نمائید.

ادمین اینستاگرام در اصفهان

 امروزه شبکه های اجتماعی به عنصر جدا نشدنی در موبایل هر فرد تبدیل شده است .

مدیریت اینستاگرام در اصفهان

خیلی از ما ساعت ها در این شبکه های اجتماعی حضور  فعال داریم و به خاطر همین موضوع است که شبکه های اجتماعی همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و افراد تمایل بسیار زیادی برای حضور در این شبکه ها دارند .

مدیریت شبکه های اجتماعی

ورود شبکه های اجتماعی به ایران خیلی قدیمی نیست ، اولین شبکه اجتماعی که با اقبال عمومی مواجه شد فیسبوک بود ، بعد از آن شبکه های اجتماعی بسیاری معرفی شدند مثل ؛

خدمات اینستاگرام در اصفهان

وی چت ، وایبر ، لاین ، تلگرام و … تا به امروز که مهمترین و پر استقبال ترین شبکه های اجتماعی فعال و پرمخاطب : اینستاگرام ، یوتیوب ، توییتر و آپارات هستند .

ادمین اینستاگرام در اصفهان

مهندسی سئو در اصفهان

موتورهای جستجو به افراد کمک می کنند آنچه را که به دنبال آنلاین هستند پیدا کنند. چه تحقیق در مورد یک محصول ، به دنبال رستوران یا رزرو تعطیلات ، موتورهای جستجو در صورت نیاز به اطلاعات ، یک نقطه شروع مشترک هستند. برای صاحبان مشاغل ، آنها فرصتی ارزشمند برای هدایت ترافیک مربوطه به وب سایت شما ارائه می دهند. با استفاده از خدمات مهندسی سئو در اصفهان از گروه تبلیغاتی آیتوک بهترین نتیجه را از سئو سایت دریافت کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تمرین جهت گیری وب سایت شما برای رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است تا ترافیک بیشتری دریافت کنید. هدف به طور معمول رتبه بندی در صفحه اول نتایج Google برای اصطلاحات جستجو است که بیشتر از همه برای مخاطبان هدف شما است. بنابراین ، SEO به همان اندازه در مورد درک خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود به اندازه ماهیت فنی نحوه پیکربندی وب سایت شما است. خدمات طراحی سایت در اصفهان یکی از بهترین خدماتی است که می توانید دریافت کنید

تبلیغات موثر در کسب و کار

اهمیت تبلیغات !

روایتی از بیل گیتس بنیان گذار کمپانی ماکروسافت است که شخصی از او می پرسد اگر روزی کاملا ورشکست شوی چه می کنی ؟! بیل گیتس می گوید آیا آن روز کسی هست که 100 دلار به بیل گیتس قرض دهد ؟! شخص می گوید بله قطعا ! او می گوید من آن 100 دلار را به دو قسمت تقسیم می کنم ، 10 دلار را صرف هزینه راه اندازی یک کسب و کار می کنم و 90 دلار را برای تبلیغات کنار می گذارم !!! شاید بتوان اهمیت تبلیغات را از این روایت دریافت کرد . افراد موفق هیچوقت از تبلیغات دست نمی کشند ! آنها اهمیت تبلیغات و اهمیت تبلیغات موثر در کسب و کار را می دانند .
طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اردبیل

مهندسی سئو در اصفهان 

این ها همه بخشی از خدمات گروه تبلیغاتی آیتوک است

تبلیغات گوگل چیست ؟!

دنیای بازاریابی در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری تغییر کرده است و Google Ads یکی از پلتفرم‌هایی است که این تحول را هدایت می‌کند. در واقع، تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین پولی است.

Google Ads به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به هر کسی که از Google برای جستجوی آنلاین اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می‌کند دسترسی پیدا کنند. وقتی از Google Ads به درستی استفاده شود، این پتانسیل را دارد که تعداد زیادی از افراد را برای شما بفرستد که دقیقاً همان چیزی را که شما ارائه می دهید می خواهند. اگر در حال حاضر یک حساب Google Ads برای کسب و کار خود ندارید یا از حساب Google Ads خود به طور کامل استفاده نمی کنید، باید به طور جدی به استفاده کامل از این پلت فرم فکر کنید.
اگر تمایل دارید بدانید تبلیغات در گوگل چگونه است ، به وبسایت گروه تبلیغاتی آیتوک مراجعه کنید.

گروه تبلیغاتی آیتوک ارائه کننده خدمات طراحی سایت در اردبیل و طراحی سایت در اصفهان است.

همیشه در اوج تبلیغات باشید با گروه تبلیغاتی آیتوک

یک وب سایت با کیفیت برای یک تجارت مهم است. چرا؟

 

مردم در اینترنت برای کسب و کار، محصولات، خدمات و غیره جستجو می کنند. دوران تکیه بر دفترچه تلفن مدت هاست گذشته است. اگر کسی نیاز به یافتن اطلاعات داشته باشد، به احتمال زیاد برای یافتن آن به اینترنت مراجعه می کند. وقتی آنها چیزی را که شما ارائه می دهید یا به طور خاص برای کسب و کار شما جستجو می کنند، می خواهید ظاهر شوید - و نه فقط ظاهر شوید - بلکه ظاهر شوید و خوب به نظر برسید. گروه تبلیغاتی آیتوک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در اردبیل و همچنین خدمات طراحی سایت در اصفهان است.

 

خوب به نظر رسیدن مهم است زیرا وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که از مشتریان بالقوه می دهید. اگر آنها شما را از طریق جستجو یا از طریق پیوندی که یکی از دوستان به آنها داده است پیدا کردند، وب سایت شما اولین نقطه تماس شما با آنها خواهد بود. حتی قبل از اینکه فروشگاه شما را ببینند یا با کارکنان شما صحبت کنند، وب سایت شما را خواهند دید. شما می خواهید که اولین برداشت خوب باشد. برای رشد سایت و همچنین دیده شدن سایت بهترین گزینه استفاده از خدمات مهندسی سئو در اصفهان گروه تبیلغاتی آیتوک است.

 

ویترین و نمایشگاه شما خوب به نظر می رسند، درست است؟ چرا آنها خوب به نظر می رسند؟ زیرا می دانید مشتریان آنها را می بینند و بر اساس آنها نظری در مورد کسب و کار می دهند (البته علاوه بر عواملی مانند خدمات مشتری، کیفیت، قیمت و غیره). وب سایت خود را به عنوان ویترین و نمایشگاه دیجیتال خود در نظر بگیرید. مردم به آن نگاه می کنند و بر اساس آن در مورد کسب و کار نظر می دهند. پس آن را خوب جلوه دهید!

مزایای ثبت آدرس در Google Maps


مزایای ثبت آدرس در Google Maps نقشه های گوگل چیزی بیش از یک نقشه ناوبری ساده است. این سرویس اکنون قوی ترین منبع مشتری برای مشاغل کوچک و محلی است. با کمک گوگل مپ می توانید یک صفحه مجزا برای کسب و کار خود ایجاد کنید و تنها با چند کلیک به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. از قابلیت های مهم ثبت لوکیشن در گوگل مپ همین داشتن یک صفحه رایگان در بستر اینترنت است ، صفحه ای که شما می توانید اطلاعات مهم کسب و کار خود را در آن قرار دهید ، اطلاعاتی مانند شبکه های جتماعی ، وب سایت ، تصاویر فروشگاه یا برند ، ساعات کاری ، آدرس و ... همه ین اطلاعات را شما می توانید در صفحه گوگل مپ خود اضافه کنید ، اما چگونه مکان خود را در گوگل ثبت کنیم ؟ شما می توانید در این مطلب آموزش کامل و گام به گام ثبت لوکیشن در گوگل مپ را فرا بگیرید و همچنین نکات مهم ثبت لوکیشن در گوگل مپ در انتهای این مطلب را بخوانید ، نکاتی که باعث می شود تا لوکیشن شما در گوگل مپ به سرعت ثبت شود و جز جایگاه های بالای سرچ گوگل مپ قرار بگیرد . گروه تبلیغاتی آیتوک در این مطلب آموزش های لازم را برای شما فراهم کرده است ، اما این گروه در زمینه طراحی سایت در اصفهان و همچنین خدمات مهندسی سئو در اصفهان فعالیت می کند ، با مهندسی سئو شما می توانید جز جایگاه های اول گوگل شوید و به همین روش فروش خود را به طور گسترده ای افزایش دهید. این سرویس برای تمام شرکت هایی که می توانند موقعیت مکانی خود را تأیید کنند در دسترس است. اگر هنوز موقعیت مکانی خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده اید، بهتر است بدانید که مزایای زیادی را از دست خواهید داد. در ادامه به بررسی بیشتر این مزایا می پردازیم.

آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ

یکی از روش هایی که می تواند فروش شمارا به صرت غیر مستقیم افزایش دهد ، حضور شما در گوگل مپ است . وقتی شما در گوگل مپ حضور داشته باشید مشتریان شما ، نام فروشگاه یا کسب و کار شما را در گوگل یا گوگل مپ جستوجو می کنند و لوکیشن یا موقعیت فروشگاه شما را در گوگل می یابند ، و به راحتی با استفاده از gps موبایل خود به سمت فروشگاه شما حرکت می کنند . اما آیا مزیت اصلی حضور شما در گوگل مپ فقط همین موضوع است ؟ آیا گوگل مپ مزایای دیگری نیز دارد ؟! گروه تبلیغاتی آیتوک در مقاله جدید خود تخت عنوان چگونه مکان خود را در گوگل ثبت کنیم کامل به این موضوع پرداخته است و مزیت های حضور شما در گوگل مپ را بر شمرده است . در این مقاله آموزش ثبت مکان در گوگل مپ نیز با استفاده از موبایل و با استفاده از ویندوز گفته شده است ( به صورت گام به گام و قدم به قدم ) شما می توانید با مطالعه کامل این مقاله هم از مزیت های حضور موقعیت در گوگل مپ مطلع شوید و هم آموزش ثبت لوکیشن مکان خود را در گوگل مپ بیاموزید . لازم به ذکر است که این گروه در زمینه طراحی سایت در اصفهان و مهندسی سئو در اصفهان نیز فعال است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آن ها مراجعه کنید .

استراتژی های مهندسی سئو


کلاه سیاه در مقابل، کلاه سفید

 

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، به دنبال سود سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند. ممکن است در کوتاه مدت کار کند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل سایت شما را جریمه کرده و حتی آن را در لیست سیاه قرار می دهد تا هرگز رتبه بندی نشوید.

 

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد. ما در گروه تبلیغاتی آیتوک تمرکز خودمان را بر روی سئو کلاه سفید گذاشته ایم و بهترین خدمات مهندسی سئو در اصفهان را می توانید با آیتوک تجربه کنید. شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

بازاریابی سئو - کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند. برای طراحی سایت  و داشتن سایت بهترین کار استفاده از خدمات طراحی سایت در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک می باشد .

متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سال ها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقالات خود قرار دهید اما آنها را همرنگ پس زمینه کنید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.

روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 لینک در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.

از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، من فقط درباره سئو کلاه سفید صحبت می‌کنم.

برای استفاده از خدمات مهندسی سئو و همچنین طراحی سایت می توانید به سایت گروه تبلیغاتی آیتوک نیز مراجعه نمایید.

خرید سنگ مصنوعی، اکسسوری بتنی،بازی رومیزی بتنی

شاید اولین چیزی که در مورد نمای ساختمان به ذهن شما بیاید ، استفاده از سنگ برای نما باشد . اما امروز قصد داریم در مورد خرید سنگ مصنوعی برای استفاده در نمای ساختمان با شما صحبت کنیم . سنگ های طبیعی همانطور که از نام آنها مشخص است از معادن طبیعی سنگ استخراج می شوند و بعد از استخراج به کارخانه های تولید سنگ یا سنگبری های می رود تا بعد از اعمال یک سری فعالیت ها بر روی آن ها به صورت سنگ های ساختمانی که هر روز می بینیم در بیایند . سنگ های طببیعی برای تولید فقط نیاز به معادن سنگ دارند و به صورت دیگری قابل تولید نیستند !

اما سنگ مصنوعی به گونه ای از سازه های بتنی گفته می شود که نه تنها همان ظرافت ، زیبایی و کیفیت سنگ های طبیعی را دارند بلکه در بسیاری از مواقع مقاومت بسیار بالا تری نسب به سنگ های طبیعی دارند . سنگ های مصنوعی از بتن ها ساخته می شود و مواد تشکیل دهنده بتن که شامل سیمان ، آب و یکسری افزودنی های بتن برای افزایش مقاوت و ساختار بتن هست ، تشکیل می شوند . سنگ های مصنوعی به دلیل ساختایر که دارند مقاومت خیلی بهتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند و در طولانی مدت عمر آنها نسبت به سنگ های طبیعی خیلی بیشتر است . گروه تولیدی ولنی استون در زمینه تولید سنگ مصنوعی و همچنین تولید اکسسوری بتنی مثل ؛ ست اداری بتنی – بازی رومیزی بتنی – ست سفره هفت سین و ... فعالیت می کند . پیشنهاد می کنیم که برای خرید سنگ مصنوعی حتما به سایت آنها مراجعه نمائید و از محصولات دیگر آنها نیز دیدن کنید .

www.velnistone.com