آرشیو دی ماه 1401

مجله اینترنتی آیتوک

استراتژی های مهندسی سئو


کلاه سیاه در مقابل، کلاه سفید

 

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، به دنبال سود سریع اغلب به عنوان «سئو کلاه سیاه» گفته می‌شود. افرادی که سئو کلاه سیاه را پیاده‌سازی می‌کنند، تمایل دارند از تاکتیک‌های زیرکانه مانند پر کردن کلمات کلیدی و حذف لینک برای رتبه‌بندی سریع استفاده کنند. ممکن است در کوتاه مدت کار کند و ترافیک سایت شما را به ارمغان بیاورد، اما پس از مدتی، گوگل سایت شما را جریمه کرده و حتی آن را در لیست سیاه قرار می دهد تا هرگز رتبه بندی نشوید.

 

از سوی دیگر، سئو کلاه سفید راهی برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین پایدار است. اگر سئو را از این طریق انجام دهید، روی مخاطبان انسانی خود تمرکز خواهید کرد. ما در گروه تبلیغاتی آیتوک تمرکز خودمان را بر روی سئو کلاه سفید گذاشته ایم و بهترین خدمات مهندسی سئو در اصفهان را می توانید با آیتوک تجربه کنید. شما سعی خواهید کرد بهترین محتوای ممکن را در اختیار آنها قرار دهید و با بازی بر اساس قوانین موتور جستجو به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.

 

بازاریابی سئو - کلاه سیاه در مقابل کلاه سفید

محتوای تکراری: وقتی شخصی سعی می کند برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه بندی کند، ممکن است محتوای سایت خود را تکرار کند تا بارها و بارها آن کلمه کلیدی را در متن خود بیاورد. گوگل سایت هایی را که این کار را انجام می دهند جریمه می کند. برای طراحی سایت  و داشتن سایت بهترین کار استفاده از خدمات طراحی سایت در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک می باشد .

متن نامرئی و پر کردن کلمات کلیدی: سال ها پیش، یک استراتژی کلاه سیاه این بود که تعداد زیادی از کلمات کلیدی را در پایین مقالات خود قرار دهید اما آنها را همرنگ پس زمینه کنید. این استراتژی خیلی سریع شما را در لیست سیاه قرار می دهد. همین امر در مورد پر کردن کلمات کلیدی در جایی که به آنها تعلق ندارند نیز صدق می کند.

روش‌های ضعیف پیوند: بیرون رفتن و خرید یک بسته Fiverr که به شما 5000 لینک در 24 ساعت می‌دهد، راه درستی برای ایجاد پیوند نیست. شما باید از محتواها و سایت های مرتبط در جایگاه خود پیوندهایی دریافت کنید که ترافیک خاص خود را دارند.

از آنجایی که گوگل سایت‌هایی را که این کارها را انجام می‌دهند جریمه می‌کند، من فقط درباره سئو کلاه سفید صحبت می‌کنم.

برای استفاده از خدمات مهندسی سئو و همچنین طراحی سایت می توانید به سایت گروه تبلیغاتی آیتوک نیز مراجعه نمایید.

خرید سنگ مصنوعی، اکسسوری بتنی،بازی رومیزی بتنی

شاید اولین چیزی که در مورد نمای ساختمان به ذهن شما بیاید ، استفاده از سنگ برای نما باشد . اما امروز قصد داریم در مورد خرید سنگ مصنوعی برای استفاده در نمای ساختمان با شما صحبت کنیم . سنگ های طبیعی همانطور که از نام آنها مشخص است از معادن طبیعی سنگ استخراج می شوند و بعد از استخراج به کارخانه های تولید سنگ یا سنگبری های می رود تا بعد از اعمال یک سری فعالیت ها بر روی آن ها به صورت سنگ های ساختمانی که هر روز می بینیم در بیایند . سنگ های طببیعی برای تولید فقط نیاز به معادن سنگ دارند و به صورت دیگری قابل تولید نیستند !

اما سنگ مصنوعی به گونه ای از سازه های بتنی گفته می شود که نه تنها همان ظرافت ، زیبایی و کیفیت سنگ های طبیعی را دارند بلکه در بسیاری از مواقع مقاومت بسیار بالا تری نسب به سنگ های طبیعی دارند . سنگ های مصنوعی از بتن ها ساخته می شود و مواد تشکیل دهنده بتن که شامل سیمان ، آب و یکسری افزودنی های بتن برای افزایش مقاوت و ساختار بتن هست ، تشکیل می شوند . سنگ های مصنوعی به دلیل ساختایر که دارند مقاومت خیلی بهتری نسبت به سنگ های طبیعی دارند و در طولانی مدت عمر آنها نسبت به سنگ های طبیعی خیلی بیشتر است . گروه تولیدی ولنی استون در زمینه تولید سنگ مصنوعی و همچنین تولید اکسسوری بتنی مثل ؛ ست اداری بتنی – بازی رومیزی بتنی – ست سفره هفت سین و ... فعالیت می کند . پیشنهاد می کنیم که برای خرید سنگ مصنوعی حتما به سایت آنها مراجعه نمائید و از محصولات دیگر آنها نیز دیدن کنید .

www.velnistone.com

سئو کار حرفه ای در اصفهان و مهندسی سئو در اصفهان

با اعمال محدودیت ها بر روی شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام ، اکثر مردم امروزه به سایت روی آورده اند . سایت و حضور در دنیای وب مزیت هی بسیار زیادی را بهراه دارد که البته در کنار آن حضور در شبکه های اجتماعی برای بهبود رتبه سایت هم نیاز است . مهندسی سئو در اصفهان یکی از خدمات اصلی و مهم گروه تبلیغاتی آیتوک است این گروه با داشتن سئو کار حرفه ای در اصفهان ، خدمات مهندسی سئو را بهترین نحو و بالاترین کیفیت برای شما عرضه می کند . شما با داشتن یک سایت می توانید از خدمات مهندسی سئو گره تبلیغاتی آیتوک برای بالا بردن رتبه سایت خود اقدام نمائید و به همین ترتیب فروش خود را در سایت افزایش دهید . اگر سایت ندارید می توانید از خدمات طراحی سایت در اصفهان گروه تبلیغاتی آیتوک نیز استفاده کنید .

بر اساس آمار و تجربه ، 70% کاربران وقتی در موتور های جستجو مثل گوگل کلمه یا عبارتی را سرچ می کنند ، فقط صفحه های اول و دوم آن جستجو را مشاده می کنند و صفحات بعدی را معمولا نمی بینند . مهندسی سئو به شما کمک می کند که سایت شما در جستجو گوگل به رتبه های برتر و صفحات برتر یعنی صفجه اول و دوم برسد . اگر سایت شما در این صفحات حضور داشته باشد شما می توانید فروش بسیار زیاد را در دنیای وب تجربه کنید که این فوق العاده است . یکی دیگر از روش هایی که به بهبود عملکرد سایت و رتبه گرفتن در گوگل کمک می کند حضور در شبکه های اجتماعی است . حضوری مستمر و با کیفیت ، یکی از خدمات گروه تبلیغاتی آیتوک مدیریت اینستاگرام در اصفهان یا ادمین اینستاگرام در اصفهان که کلیه پروسه تولید محتوا در اصفهان نیز در پکیج های مدیریت اینستاگرام گروه تبلیغاتی آیتوک انجام می شود که برای داشتن یک سایت عالی و با کیفیت می توانید از آن استفاده نمائید .

اولین مطالب آزمایشی من

این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.