آرشیو بهمن ماه 1401

مجله اینترنتی آیتوک

تبلیغات گوگل چیست ؟!

دنیای بازاریابی در سال‌های اخیر به‌طور چشمگیری تغییر کرده است و Google Ads یکی از پلتفرم‌هایی است که این تحول را هدایت می‌کند. در واقع، تبلیغات گوگل یکی از موثرترین روش های تبلیغات آنلاین پولی است.

Google Ads به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا به هر کسی که از Google برای جستجوی آنلاین اطلاعات، محصولات و خدمات استفاده می‌کند دسترسی پیدا کنند. وقتی از Google Ads به درستی استفاده شود، این پتانسیل را دارد که تعداد زیادی از افراد را برای شما بفرستد که دقیقاً همان چیزی را که شما ارائه می دهید می خواهند. اگر در حال حاضر یک حساب Google Ads برای کسب و کار خود ندارید یا از حساب Google Ads خود به طور کامل استفاده نمی کنید، باید به طور جدی به استفاده کامل از این پلت فرم فکر کنید.
اگر تمایل دارید بدانید تبلیغات در گوگل چگونه است ، به وبسایت گروه تبلیغاتی آیتوک مراجعه کنید.

گروه تبلیغاتی آیتوک ارائه کننده خدمات طراحی سایت در اردبیل و طراحی سایت در اصفهان است.

همیشه در اوج تبلیغات باشید با گروه تبلیغاتی آیتوک

یک وب سایت با کیفیت برای یک تجارت مهم است. چرا؟

 

مردم در اینترنت برای کسب و کار، محصولات، خدمات و غیره جستجو می کنند. دوران تکیه بر دفترچه تلفن مدت هاست گذشته است. اگر کسی نیاز به یافتن اطلاعات داشته باشد، به احتمال زیاد برای یافتن آن به اینترنت مراجعه می کند. وقتی آنها چیزی را که شما ارائه می دهید یا به طور خاص برای کسب و کار شما جستجو می کنند، می خواهید ظاهر شوید - و نه فقط ظاهر شوید - بلکه ظاهر شوید و خوب به نظر برسید. گروه تبلیغاتی آیتوک ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در اردبیل و همچنین خدمات طراحی سایت در اصفهان است.

 

خوب به نظر رسیدن مهم است زیرا وب سایت شما اغلب اولین برداشتی است که از مشتریان بالقوه می دهید. اگر آنها شما را از طریق جستجو یا از طریق پیوندی که یکی از دوستان به آنها داده است پیدا کردند، وب سایت شما اولین نقطه تماس شما با آنها خواهد بود. حتی قبل از اینکه فروشگاه شما را ببینند یا با کارکنان شما صحبت کنند، وب سایت شما را خواهند دید. شما می خواهید که اولین برداشت خوب باشد. برای رشد سایت و همچنین دیده شدن سایت بهترین گزینه استفاده از خدمات مهندسی سئو در اصفهان گروه تبیلغاتی آیتوک است.

 

ویترین و نمایشگاه شما خوب به نظر می رسند، درست است؟ چرا آنها خوب به نظر می رسند؟ زیرا می دانید مشتریان آنها را می بینند و بر اساس آنها نظری در مورد کسب و کار می دهند (البته علاوه بر عواملی مانند خدمات مشتری، کیفیت، قیمت و غیره). وب سایت خود را به عنوان ویترین و نمایشگاه دیجیتال خود در نظر بگیرید. مردم به آن نگاه می کنند و بر اساس آن در مورد کسب و کار نظر می دهند. پس آن را خوب جلوه دهید!

مزایای ثبت آدرس در Google Maps


مزایای ثبت آدرس در Google Maps نقشه های گوگل چیزی بیش از یک نقشه ناوبری ساده است. این سرویس اکنون قوی ترین منبع مشتری برای مشاغل کوچک و محلی است. با کمک گوگل مپ می توانید یک صفحه مجزا برای کسب و کار خود ایجاد کنید و تنها با چند کلیک به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. از قابلیت های مهم ثبت لوکیشن در گوگل مپ همین داشتن یک صفحه رایگان در بستر اینترنت است ، صفحه ای که شما می توانید اطلاعات مهم کسب و کار خود را در آن قرار دهید ، اطلاعاتی مانند شبکه های جتماعی ، وب سایت ، تصاویر فروشگاه یا برند ، ساعات کاری ، آدرس و ... همه ین اطلاعات را شما می توانید در صفحه گوگل مپ خود اضافه کنید ، اما چگونه مکان خود را در گوگل ثبت کنیم ؟ شما می توانید در این مطلب آموزش کامل و گام به گام ثبت لوکیشن در گوگل مپ را فرا بگیرید و همچنین نکات مهم ثبت لوکیشن در گوگل مپ در انتهای این مطلب را بخوانید ، نکاتی که باعث می شود تا لوکیشن شما در گوگل مپ به سرعت ثبت شود و جز جایگاه های بالای سرچ گوگل مپ قرار بگیرد . گروه تبلیغاتی آیتوک در این مطلب آموزش های لازم را برای شما فراهم کرده است ، اما این گروه در زمینه طراحی سایت در اصفهان و همچنین خدمات مهندسی سئو در اصفهان فعالیت می کند ، با مهندسی سئو شما می توانید جز جایگاه های اول گوگل شوید و به همین روش فروش خود را به طور گسترده ای افزایش دهید. این سرویس برای تمام شرکت هایی که می توانند موقعیت مکانی خود را تأیید کنند در دسترس است. اگر هنوز موقعیت مکانی خود را در نقشه گوگل ثبت نکرده اید، بهتر است بدانید که مزایای زیادی را از دست خواهید داد. در ادامه به بررسی بیشتر این مزایا می پردازیم.

آموزش ثبت لوکیشن در گوگل مپ

یکی از روش هایی که می تواند فروش شمارا به صرت غیر مستقیم افزایش دهد ، حضور شما در گوگل مپ است . وقتی شما در گوگل مپ حضور داشته باشید مشتریان شما ، نام فروشگاه یا کسب و کار شما را در گوگل یا گوگل مپ جستوجو می کنند و لوکیشن یا موقعیت فروشگاه شما را در گوگل می یابند ، و به راحتی با استفاده از gps موبایل خود به سمت فروشگاه شما حرکت می کنند . اما آیا مزیت اصلی حضور شما در گوگل مپ فقط همین موضوع است ؟ آیا گوگل مپ مزایای دیگری نیز دارد ؟! گروه تبلیغاتی آیتوک در مقاله جدید خود تخت عنوان چگونه مکان خود را در گوگل ثبت کنیم کامل به این موضوع پرداخته است و مزیت های حضور شما در گوگل مپ را بر شمرده است . در این مقاله آموزش ثبت مکان در گوگل مپ نیز با استفاده از موبایل و با استفاده از ویندوز گفته شده است ( به صورت گام به گام و قدم به قدم ) شما می توانید با مطالعه کامل این مقاله هم از مزیت های حضور موقعیت در گوگل مپ مطلع شوید و هم آموزش ثبت لوکیشن مکان خود را در گوگل مپ بیاموزید . لازم به ذکر است که این گروه در زمینه طراحی سایت در اصفهان و مهندسی سئو در اصفهان نیز فعال است که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت آن ها مراجعه کنید .