آرشیو اسفند ماه 1401

مجله اینترنتی آیتوک

بهترین سایت تبلیغات کسب و کار

فرقی نمی کند که شما تازه در حال تاسیس یک کسب و کار هستید و یا از شروع فعالیت شما چند سالی می گذرد ، در هر حال یکی از اقدامات مهمی که باید انجام دهید طراحی سایت است . با سایت شما می توانید فروش خود را سیستماتیک و اتوماتیک کنید ، با سایت می توانید اطلاعات کامل محصولات و خدمات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهید ، سایت شما شعبه همیشه فعال و همیشه باز کسب و کار شماست ، سایت شما می توند قابلیت های کلیدی و مد نظر شما را فراهم کند ، اگر شما پزشک هستید می توانید قابلیت نوبت دهی آنلاین را به سایت خود اضافه کنید تا مراجعه کنندگان بسته به روز و تاریخ دلخواه اقدام به اخذ نوبت کنند . به صورت کلی سایت برای هر کسب و کاری از نان شب مهم تر است . تا سال های آینده تمام کسب و کار ها مجبور هستند که کسب و کار خود را آنلاین کنند و چاره ای جز این کار وجود ندارد ! البته مزیت داشتن سایت به همین نکاتی که گفته شد ختم نمی شود و مهم ترین مزیت سایت همین تبلیغات است ، وقتی مراجعه کنندگان به اینترنت زیاد می شوند ، در نتیجه تبلیغات سایت نیز تاثیر گذار تر است و باعث می شود مخاطبین زیادی سایت شما را ببینند . در اولین قدم شما باید سایت داشته باشید ، بهترین جایی که می توانید از خدمات طراحی سایت در اصفهان و همچنین طراحی سایت در اردبیل استفاده کنید گروه تبلیغاتی آیتوک است .همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین سایت تبلیغات کسب و کار می توانید به گروه تبلیغاتی آیتوک مراجعه نمائید.

ادمین اینستاگرام در اصفهان

 امروزه شبکه های اجتماعی به عنصر جدا نشدنی در موبایل هر فرد تبدیل شده است .

مدیریت اینستاگرام در اصفهان

خیلی از ما ساعت ها در این شبکه های اجتماعی حضور  فعال داریم و به خاطر همین موضوع است که شبکه های اجتماعی همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است و افراد تمایل بسیار زیادی برای حضور در این شبکه ها دارند .

مدیریت شبکه های اجتماعی

ورود شبکه های اجتماعی به ایران خیلی قدیمی نیست ، اولین شبکه اجتماعی که با اقبال عمومی مواجه شد فیسبوک بود ، بعد از آن شبکه های اجتماعی بسیاری معرفی شدند مثل ؛

خدمات اینستاگرام در اصفهان

وی چت ، وایبر ، لاین ، تلگرام و … تا به امروز که مهمترین و پر استقبال ترین شبکه های اجتماعی فعال و پرمخاطب : اینستاگرام ، یوتیوب ، توییتر و آپارات هستند .

ادمین اینستاگرام در اصفهان

مهندسی سئو در اصفهان

موتورهای جستجو به افراد کمک می کنند آنچه را که به دنبال آنلاین هستند پیدا کنند. چه تحقیق در مورد یک محصول ، به دنبال رستوران یا رزرو تعطیلات ، موتورهای جستجو در صورت نیاز به اطلاعات ، یک نقطه شروع مشترک هستند. برای صاحبان مشاغل ، آنها فرصتی ارزشمند برای هدایت ترافیک مربوطه به وب سایت شما ارائه می دهند. با استفاده از خدمات مهندسی سئو در اصفهان از گروه تبلیغاتی آیتوک بهترین نتیجه را از سئو سایت دریافت کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تمرین جهت گیری وب سایت شما برای رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) است تا ترافیک بیشتری دریافت کنید. هدف به طور معمول رتبه بندی در صفحه اول نتایج Google برای اصطلاحات جستجو است که بیشتر از همه برای مخاطبان هدف شما است. بنابراین ، SEO به همان اندازه در مورد درک خواسته ها و نیازهای مخاطبان خود به اندازه ماهیت فنی نحوه پیکربندی وب سایت شما است. خدمات طراحی سایت در اصفهان یکی از بهترین خدماتی است که می توانید دریافت کنید

تبلیغات موثر در کسب و کار

اهمیت تبلیغات !

روایتی از بیل گیتس بنیان گذار کمپانی ماکروسافت است که شخصی از او می پرسد اگر روزی کاملا ورشکست شوی چه می کنی ؟! بیل گیتس می گوید آیا آن روز کسی هست که 100 دلار به بیل گیتس قرض دهد ؟! شخص می گوید بله قطعا ! او می گوید من آن 100 دلار را به دو قسمت تقسیم می کنم ، 10 دلار را صرف هزینه راه اندازی یک کسب و کار می کنم و 90 دلار را برای تبلیغات کنار می گذارم !!! شاید بتوان اهمیت تبلیغات را از این روایت دریافت کرد . افراد موفق هیچوقت از تبلیغات دست نمی کشند ! آنها اهمیت تبلیغات و اهمیت تبلیغات موثر در کسب و کار را می دانند .
طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اردبیل

مهندسی سئو در اصفهان 

این ها همه بخشی از خدمات گروه تبلیغاتی آیتوک است